مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:552023-01-18پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای جوان سازی جمعیت تدبیر کند


معاون استاندار گیلان، سبک زندگی سلامت محور را موجب آسایش و آرامش جامعه دانست و متذکر شد: دانشگاه علوم پزشکی استان برای جوان سازی جمعیت تدبیر کند، - ایسنا/گیلان معاون استاندار گیلان، سبک زندگی سلامت محور را موجب آسایش و آرامش جامعه دانست و متذکر شد: دانشگاه علوم پزشکی استان برای جوان سازی جمعیت تدبیر کند، زیرا گیلان پیر است.

سید محمد اسحاقی امروز، 28 دی ماه در آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان، سلامت روح و روان و جسم و جان مردمان ایران زمین را در گرو زحمات کادر بهداشت و درمان دانست و اظهار کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از مهمترین وزارتخانه هاست و نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد.

وی با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان توانایی تغییر سبک زندگی مردم را دارند و می توانند مهارت های زندگی را به آنها بیاموزند، گفت: بسیاری از مقالات علمی در قفسه ها باقی مانده و این دانش کاغذی سودی برای ما نداشته لذا باید علم و دانش را به کار بگیریم تا زندگی مردم بهتر شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با اشاره به اهمیت سلامت روح و روان در کنار توجه به سلامت جسم و جان، تصریح کرد: به اعتقاد جوامع توسعه یافته، زمانی جسم و جان آسیب می بیند که روح و روان دچار خسران شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای جوان سازی جمعیت تدبیر کند

دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای جوان سازی جمعیت تدبیر کند